RSS Flöde
Ebb-Britt
Heeej people! :D Nu är jag hos Ebba, och vi har sett på Lets dance,och svullat godis! Vi gjorde också varsin liten dans som tog typ 30 minuter att göra, men dansen var typ 50 sekunder, haha :D Jag och Ebba dansade med låten Time of my Life och Klara och Vanessa körde med Greaselåten We go together! Vill inte skryta men vi var iaf talangfulla tycker jag..! ;) Sen satte jag och Ebba upp två tofsar i håret och visade föräldrarna som vi också gjorde med dansen, vi dansade med låten Yo Me Illamo Mária då som vi gjort som parodi! Och ja, och nu är det nuet, jag och Ebba kanske ska göra en till parodi som ni ska se men bara kanske.. Puss o Kram everybody, haha!
BILD från dagen:
2011-01-07 @ 23:58:41 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer

Bella skrev 2011-01-08 @ 14:22:38

Jättesöt blogg! :)

URL: http://isabellahulten.blogg.se/
Laura skrev 2011-01-08 @ 16:56:50

Sv: tack så mycket! Klart du får ta bakgrunden, blir baraxlad att du frågar!

Kram :)

URL: http://laurflyckts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback