RSS Flöde
The daay
Just nu sitter jag och pluggar, som alltid nuförtiden :D Men nu ska jag berätta lite om hur dagen har vart:
Jag vaknade, åt frukost, mötte Mikaela, gick till skolan. I skolan var det som vanligt.. :) Efter skolan gick jag och Mickis till storfritids, efter kanske en timme gick vi till Cupcake sthlm för att det var semmel-cupcake :D Men när vi kom så var den slut :( Vi blev jättesura men vi fick en annan ointressantare cupcake -.- Sen blev vi törstiga, gick till ica och köpte en coca-cola cherry (läs inlägget under) . Sen splittrades vi och gick hem :( Nu fick ni veta lite om dagen! Kiss'n hug :love:

Bild från iphone idag :P
2011-02-21 @ 19:49:35 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback