RSS Flöde
coca cola cherry..?
Hey och goddag :P Idag började skolan, och SAKNAR DIG SÅ MYCKET EMILIA :love: KOM TILLBAKS! Iaf.. Idag var och Mickis efter skolan på Cupcake sthlm, och tog dagens cupckae (gratis :D ) och sen gick vi till ica och jag blev jättetörstig, så jag och Mickis köpte coca cola-cherry! Något nytt! :D :love: Jag är egentligen inte så att jag prövar på nya saker, utan tar det jag tycker om och alltid tagit.. Men jag gjorde iallafall det idag! Jag och Mikaela tog varsin klunk, tittade på varandra och sa "BLÄÄÄÄÄ!" Det var det äckligaste jag druckit :( Men faktiskt sedan så började man vänja sig vid smaken och det blev rätt gott.. Hiss eller diss..? Vi får väl säga hissdiss, hahhahah :D Men det är inget jag kan rekommendera :( Puss på er :love:
2011-02-21 @ 17:46:44 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer

emma skrev 2011-02-21 @ 19:19:43

sv: okej :)

tack :)

URL: http://eemmaategsell.blogg.se/
Emilia skrev 2011-02-23 @ 08:13:10

I miss you more <3

URL: http://milllanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback