RSS Flöde
Dagen

Såhär har min dag sett ut: :D
Min syster tvingade mig upp ur sängen och började massera mig av någon anledning..? Hahahhaha :P Och jag klädde på mig som vanligt och återvände till skolan. Där hade vi ju som vanligt lektion och allt.. Och på rasten satt vi inne och jag och Mickis satt bredvid varandra på en bänk och chattade med varandra på facebook med mobilen.. :P Hahhaha knäppa vi e. Och lektionerna gick osv..
När skolan var slut så såg alla som var med (orkar inte säga upp alla..) en gubbe som ramlat och han hade blod i hela ansiktet, och på gatan rann det blod, stackarn.. :( Sen gick jag hem och pluggade.. (Nutid)
Puuuss! :love:

Me right now :)
2011-01-31 @ 15:42:51 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback