RSS Flöde
Detta visste ni inte om Fanny Borild

En till ny kategori..?
Ja. En ny "kategori". Men nu återkommer vi till det hemliga..
JAG HAR INTE PHOTOSHOP LÄNGRE
Åhhhhh! Jag har försökt få tillbaks det men det fungerar inte! Jag gjorde ju som tur var alla skyltar jag behövde, som dagens outfit, videoinlägg osv ;) Och skylten här uppe! Nu går det iaf inte att göra snygga skyltar..:( Och det är också anledningen att jag har den gamla headern (gjord i photoshop) för det var den snyggaste headern jag gjorde, alla andra var fula.
JAG HAR EN iMAC
Är så glad över den, bästa datorn som finns! :D :love: Fick den av fina farmor, T.A.C.K.A.R för allt i världen, puss :D Såhär ser de ut :D
JAG HAR HAFT 4 POJKVÄNNER
Japp. Sant ;) Hahahahhahhaha :D

 

2011-02-09 @ 17:14:00 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback