RSS Flöde
Mysteriet på greveholm
Nu ser jag på Mysteriet på Greveholm på datorn, tur att den fanns på youtube.. Jag letade aslänge efter 17 again men alla videoklipp med det var raderade.. :( Tyckte det verkade mysigt att se det.. :D Innan jag kom hem så var jag ju på ett snöbollskrig, och där var det Anes, Mikaela, Walter och jag. Vi körde inte snöbollskrig direkt, vi snackade mest faktiskt, som vi alltid gör. Helt plötsligt började några som var kanske 4 år äldre än oss jaga oss och kasta klubbor på oss, haha :D Låter lite knäppt, men det var på skoj! Nu ska jag bara mysa och se på Mysteriet på Greveholm, som sagt. Ha det bra, puss!

2011-01-05 @ 21:35:30 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback