RSS Flöde
BLOGGARNA
Soeurs.se
Jag har följt den sen Klara sa att den fanns. Jag älskar bilderna, inläggen och uppdateringen. Älskar deras designer också!:D
Rosaheart
Min barndomsvän Ebba! Har följt den i ett halvår tror jag. Två underbara tjejer som skriver om sina liv, jag älskar deras design, så himla mysig! Roliga och intressanta inlägg. I LOVE IT! :love:
Milllanz
Bestfriend! :D Söta Emilia har en blogg! Gulliga inlägg och fina bilder! I LOVE YOU EMILIA!
Missys.se/Stylebox.blogg.se
En blond tjej på 14 år som skriver roligt och coolt och lägger ut många fina bilder! Jag älskar bilder! Ibland så bläddar jag bara ner när jag ser 1000 rader med text.. Men jag läser oftast allt! En hiss för My!
Just nu kommer jag inte på mer bloggar jag läser.. :D Hejdå!
2010-09-25 @ 20:16:13 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback