RSS Flöde
God jul..?
God jul mina vänner, eller är det lite försent? Aja, god jul i efterskott..
Iaf, jag har haft en god jul. Jag har myst på landet, fått en massa presenter och upplevt julen 2010. Mina marsvin är fortfarande här, och jag fixar och trixar med photoshop! Och varför min design är helt skruvad, är därför att jag skulle göra en transparent header, men det krashade. Jag ska lägga till den gamla och kommer säkert med en ny design, header inom kort.
Jag ska snart höra av mig till Ebba och se när vi ska gå till gallerian! Jag har fått pengar i julklapp så det är toppen, och för någon kvart sedan fick jag en försenad julklapp- Ett H&M kort. Good timing!
Det här var imorse, nu drar jag hem till Ebba och Klara, vi har vart i V-gallerian!
2010-12-27 @ 14:57:11 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer

W skrev 2010-12-27 @ 16:05:39


Emilia skrev 2010-12-27 @ 16:06:45

Hej Fanny, jag bara undrar när du ska fixa din design???!!!!! Och vad var din bästa julklapp?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback