RSS Flöde
E+F
Heeey blöögen! Imorse gjorde jag ju ingenting, vaknade ganska tidigt.. Men sen ringde jag Emilia och hon och hennes kusiner skulle gå till en park och åka snöbräda, och då fick jag följa med! Jag och Emilia gick ensamma till backen, och åkte en backe. Backen var jättebrant och när vi var därnere på backen var vi döda. Emilia kunde inte andas och jag hade landat så jädra hårt på baken. Sen gick vi till donken och när vi gick in såg vi Kissies brorsa.. Peter. Jag blev helt uppspelt men Emilia såg bara uttråkad ut, haha! :) Men nu så är vi hemma hos henne och jag fick låna hennes pappas Ipad, men nu så ska vi gå och köpa läsk! Puuuss! :D


2011-01-04 @ 20:22:51 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback