RSS Flöde
Första dagen i Palma

Hejsan coooolingar!
Nu har ju jag kommit hem från Spanien! Så nu har jag snott lite bilder ifrån Klara som har bloggen Soeurs.se och nu ska jag skriva om min första dag i Spanien med Ebba, Emilia, Oliver, Klara, Vanessa och föräldrarna! Vi vaknade runt kl 3.00 och gjorde oss klara inför flygresa till Spanien. Sedan kom familjen Lindblad och åkte taxi med oss till Arlanda. På Arlanda mötte vi upp Emilias familj och köpte lite saker på Arlanda, och sedan, flög vi upp med flygplanet påväg till Palma.Jag och Ebba spelade kort på planet och ritade i våra top-model böcker.
Vi åkte sedan till våran lägenhet där vi skulle bo, och bytte om till lite mindre kläder än tights och koftor, och åkte till staden i den lilla byn. Där åt vi goda kycklingsspett på cappuccino. Vi lekte också kull där i närheten, och såg mini-hajar som Klara kallar dom, haha! Men senare så badade vi i Emilias pool på deras hotell och åkte sedan raka vägen ner till Palma. Där köptes många väskor och så åt vi på ett ställe! Jag beställde kött, det var ganska segt och hade mycket brosk.
Det var min lilla första dag i Spanien, PUSS Fanny!

Vanessa och Klara

Ebba och jag i taxin 

Klara, Vanessa och Oliver på Arlanda! 

Emilia, Ebba och jag! 

TAXFREE! 

På flygplanet!

Alla barnen!

Ebba som gör en supercool handvolt.

Klara och Vanessa på balkongen där vi bodde.

Jag och Ebba på balkongen! 

Hela tjejligan på Cappucino, myys!
Vi såg minihajar!

Vanessa och Klara.

Jag och Ebba! 

Alla i Palma på kvällen utanför tasu restuarangen, men vi åt på ett annat ställe.

update: Jag kommer fixa designen så fort som möjligt, stå ut med den här.
2010-11-11 @ 07:41:45 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback