RSS Flöde
Dag 2
Nu tänkte jag berätta om våran andra dag i Palma..
Jo, det var min käre vän Emilias födelsedag! Vi vaknade upp på morgonen och sprang upp till Emilias hotell och åt frukost med henne och hennes familj :D Sen tog vi bussen till Palmanova och gick strandpromenad på två stränder. Vi badade på en strand i det varma havet och då blev jag biten av ett djur i vattnet :( Sen åt vi mat på ett coolt indiskt ställe med namnet Nawaab, sen åkte vi hemmåt men stannade upp på vår lilla mat-affär vi handlade på hela tiden och köpte lite små-grejor! :D
Sen myste vi och såg på Den blå laugunen och Sex an dthe city 2 :D Sen åkte vi till Palma igen och åt på ett litet ställe som hette Taberna de la Boveda, och Emilia fick en liten tårta med ett ljus i och jag och Klara tog mongo-foton :D Sen åkte vi hem och sov sött!

Ebba och Klara :D Sisters!

Man fick jättegod frukost på Emilias hotell! Det här var Klaras frukost.

Vi gav Emilia en randig, fin påse med småsaker :D Grattis!
Girls just wanna have fun! :D

YEEY 
Klara och Ebba!

Jag och min syster Vanso!

Heart :love:

alla badar! 

Klara och en palm, haha..

Ett hus var upp-och-ner, haha, Klara blev helt galen och skrek "Titta, det är upp-och-ner!! :D"

Indiska restaurangen som vi åt på!

Det var coolt för att i Spanien stod det på Ahlgrens bilar på svenska !!*stolt svensk*

Vi såg på Sex and the city och Den blå laugunen! :D

Vanessa och Klara, guulliga!

restaurangen vi åt på 

Emilia och hennes mini tårta 

Två mongohuven!
2010-11-17 @ 21:28:56 Livet som Fanny Permalink


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback